February 29, 2012

postheadericon I fell in love with India / Ihastui hän Intiaan

I fell in love with India

I have been thinking about branding lately when writing my thesis. How brands affect on people through images, stories and dreams. Last year I went to India for the very first time and totally fell in love with friendly, carefree and colourful culture. This is most probably the reason I specially like Louis Vuitton's India campaign. I borrowed campaign photos from Vuitton site, hope you enjoy.


Ihastui hän Intiaan

Olen lähiaikoina pohdiskellut brändäämistä suunnasta jos toisesta tehdessäni lopputyötäni, sitä kuinka brändit vaikuttat ihmisiin mielikuvien ja tarinoiden kautta. Viime vuonna kävin Intiassa, ja ihastuin täysin siihen ystävälliseen, huolettomaan ja värikkääseen kulttuuriin. Tästä syystä todennäköisesti pidän erityisen paljon Louis Vuittonin Intia-kamppanjasta. Lainasin kampanjan kuvat Vuittonin sivulta, toivottavasti pidät.















Links / Linkkejä:
http://www.louisvuitton.com/front/#/dispatch
http://www.louisvuitton.eu/front/#/eng_E1/New-Now/articles/From-Asnieres-to-India

0 comments:

Translate

Nina&Co.

Nina&Co.
Block log blog

Bloglovin'

Follow BLOCK log blog
BLOCK log blog. Powered by Blogger.